Friday 21 June 2013

Salam hai semue! lame jugak aku tak update blog aku nie.Berhabuk dah,ok sekarang nie aku nak cerita perjalanan hidup selepas tamat SPM.Korang tak payah tanya aku dapat berapa.Yang penting aku tak sepandai korang semue (T.T').Banyak jugak dugaan yang aku dapat time nak amik reslut tu.Yang aku tak puas hati sekali.Budak form 4 aku,aku tak paham la.Kadang2 aku menyesal jugakaku baik2 dengan dieorang tahun lepas.Betol jugak cakap membe aku.'Dengan budak form 4 nie jangan baik sangat,nanti dieorang pijak kepale kite'.Tapi takpe la mungkin dieorang ade alasan tersendiri kenapedieorang nak saiko aku.Aku pon kesah pulak,lantak dieorang la.Aaku datang sek nak amik keputusan aku jew.Oke la geng,aku rase sakit hati lak nak cerita panjang2.k jage diri baik2! :)


                                             sekolah yang aku tak kan lupe sampai aku mati!

No comments:

Post a Comment